10.03.2018, Saat: 23:03
Mercedes-Benz, eActros ile sürdürülebilir taşımayı bir gerçeklik haline getiriyor.
EActros'u yolda test etmek.
2016 yılında Mercedes-Benz Trucks, ağır hizmet tipi elektrikli bir kamyon üreten dünyanın ilk üreticisi oldu. Şimdi eActros operatörler tarafından test ediliyor.
Mercedes-Benz, 2016 yılında günlük dağıtım operasyonu kapasitesine sahip bir elektrikli kamyon için ilk konseptini piyasaya sürdükten sonra, test için gerçek operatörlerin elinde 10 adet eActros aracı bulundurmaktadır.
18 veya 25 tonluk brüt ağırlıklar ile, araçlar gerçek yaşam koşullarında günlük fizibilitelerini ve ekonomik verimliliğini test etmek için önümüzdeki birkaç hafta içinde müşterilere aktarılacak. Bu süreç, Mercedes-Benz'in yerel olarak emisyon içermeyen ve kentsel ortamlarda sessiz sürüş sağlayan seri üretim kamyonları yaratma hedefinin bir parçasıdır.
Kamyonu çağırıyor.
Filo testine katılan tüm müşteriler, Almanya ve İsviçre'de çeşitli sektörlerde farklı malları dağıtır. Test operatörleri arasında Dachser, Edeka, Hermes, Kraftverkehr Nagel, Ludwig Meyer, pfenning lojistik, Almanya'dan TBS Rhein-Neckar ve Rigterink ve İsviçre'den Camion Transport ve Migros bulunmaktadır.
EActros'un sadece inşaat malzemelerinden, bakkaladan hammaddeye kadar her şeyi teslim etmesi gerekmeyecek, ancak on iki ay boyunca geleneksel dizel araçların yaptığı tüm işleri tamamlayacaktır. Araçların bazıları operatör gereksinimlerini karşılamak için soğutmalı kutular, tank veya perdelerle donatılmıştır ve sürücüler eActros ile çalışmak için özel olarak eğitilmiştir.
Mercedes-Benz Trucks Başkanı Stefan Buchner, “Bu, müşterilerden aldığımız birçok talebi karşılayabilmemizi ve daha fazla bilgi sahibi olmamızı sağlayacak” dedi. “Amacımız, 2021 yılından itibaren ağır hizmet taşıma operasyonlarında kullanılmak üzere bir dizi ekonomik olarak rekabetçi elektrikli kamyon için seri üretim ve pazar olgunluğunu elde etmektir.”
Araştırma ve Geliştirme.
Müşteri inovasyon filosu en az 2020 yılına kadar yolda olacak. Bu, araştırmacıların bir dizi özel uygulama senaryosunun yanı sıra elektrikli kamyonların ekonomik verimliliği için enerji gereksinimlerini belirlemesine yardımcı olacaktır. Testler ayrıca araştırmacılara elektrikli kamyonların çevresel performansını tam bir Yaşam Döngüsü Değerlendirmesi kapsamında dizel kamyonlarla karşılaştırmaları için yardımcı olacaktır.
Bu bulgular, diğer şirketlere rota planlamalarını optimize etme ve lojistik süreçleri için yeni iş modelleri geliştirme fırsatı vermek için kamyonları daha iyi optimize etmek ve yayınlamak için kullanılacaktır.
Bu araştırma, Almanya Federal Çevre ve Federal Ekonomi ve Enerji Bakanlığı tarafından finanse edilen 'Concept ELV²' projesinin bir parçasıdır.
Temiz bir gelecek.
EActros, geçtiğimiz yılın sonunda müşterilere sunulan eVito firması olan Asya markası FUSO'nun hafif hizmet kamyonu eCanter ve tüm elektrikli Citaro şehir içi otobüsleri de dahil olmak üzere Daimler'in diğer elektrikli ticari araç konseptlerine katılacak. eSprinter.
Daimler Trucks ve Otobüslerinden sorumlu Daimler AG Yönetim Kurulu Üyesi Martin Daum, şirketin önde gelen inovasyonunun ticari know-how ile birleştiğini ve bu sektördeki diğer üreticilerden ayrı tuttuğunu söyledi.
O, “Müşterilerimizle birlikte, Mercedes-Benz eActros'umuzun gelişmesiyle, zorlu gündelik operasyonlarda, hem teknik hem de ticari olarak geçerli bir teklif haline geldiği noktaya hızla ilerlemek için birlikte çalışmak istiyoruz.
“Bu sürece bir inovasyon filosu oluşturarak başlıyoruz ve müşterilerimizin günlük lojistik ortamında testlerini destekliyor olacağız. Bu, Mercedes-Benz eActros'umuzu rekabetçi kılmak için teknik konular, altyapı ve hizmet açısından ne yapılması gerektiğini belirleyebilmemizi sağlayacaktır. ”
Haber Kaynağı: htpps://roadstars.mercedes-benz.com
EActros'u yolda test etmek.
2016 yılında Mercedes-Benz Trucks, ağır hizmet tipi elektrikli bir kamyon üreten dünyanın ilk üreticisi oldu. Şimdi eActros operatörler tarafından test ediliyor.
Mercedes-Benz, 2016 yılında günlük dağıtım operasyonu kapasitesine sahip bir elektrikli kamyon için ilk konseptini piyasaya sürdükten sonra, test için gerçek operatörlerin elinde 10 adet eActros aracı bulundurmaktadır.
18 veya 25 tonluk brüt ağırlıklar ile, araçlar gerçek yaşam koşullarında günlük fizibilitelerini ve ekonomik verimliliğini test etmek için önümüzdeki birkaç hafta içinde müşterilere aktarılacak. Bu süreç, Mercedes-Benz'in yerel olarak emisyon içermeyen ve kentsel ortamlarda sessiz sürüş sağlayan seri üretim kamyonları yaratma hedefinin bir parçasıdır.
Kamyonu çağırıyor.
Filo testine katılan tüm müşteriler, Almanya ve İsviçre'de çeşitli sektörlerde farklı malları dağıtır. Test operatörleri arasında Dachser, Edeka, Hermes, Kraftverkehr Nagel, Ludwig Meyer, pfenning lojistik, Almanya'dan TBS Rhein-Neckar ve Rigterink ve İsviçre'den Camion Transport ve Migros bulunmaktadır.
EActros'un sadece inşaat malzemelerinden, bakkaladan hammaddeye kadar her şeyi teslim etmesi gerekmeyecek, ancak on iki ay boyunca geleneksel dizel araçların yaptığı tüm işleri tamamlayacaktır. Araçların bazıları operatör gereksinimlerini karşılamak için soğutmalı kutular, tank veya perdelerle donatılmıştır ve sürücüler eActros ile çalışmak için özel olarak eğitilmiştir.
Mercedes-Benz Trucks Başkanı Stefan Buchner, “Bu, müşterilerden aldığımız birçok talebi karşılayabilmemizi ve daha fazla bilgi sahibi olmamızı sağlayacak” dedi. “Amacımız, 2021 yılından itibaren ağır hizmet taşıma operasyonlarında kullanılmak üzere bir dizi ekonomik olarak rekabetçi elektrikli kamyon için seri üretim ve pazar olgunluğunu elde etmektir.”
Araştırma ve Geliştirme.
Müşteri inovasyon filosu en az 2020 yılına kadar yolda olacak. Bu, araştırmacıların bir dizi özel uygulama senaryosunun yanı sıra elektrikli kamyonların ekonomik verimliliği için enerji gereksinimlerini belirlemesine yardımcı olacaktır. Testler ayrıca araştırmacılara elektrikli kamyonların çevresel performansını tam bir Yaşam Döngüsü Değerlendirmesi kapsamında dizel kamyonlarla karşılaştırmaları için yardımcı olacaktır.
Bu bulgular, diğer şirketlere rota planlamalarını optimize etme ve lojistik süreçleri için yeni iş modelleri geliştirme fırsatı vermek için kamyonları daha iyi optimize etmek ve yayınlamak için kullanılacaktır.
Bu araştırma, Almanya Federal Çevre ve Federal Ekonomi ve Enerji Bakanlığı tarafından finanse edilen 'Concept ELV²' projesinin bir parçasıdır.
Temiz bir gelecek.
EActros, geçtiğimiz yılın sonunda müşterilere sunulan eVito firması olan Asya markası FUSO'nun hafif hizmet kamyonu eCanter ve tüm elektrikli Citaro şehir içi otobüsleri de dahil olmak üzere Daimler'in diğer elektrikli ticari araç konseptlerine katılacak. eSprinter.
Daimler Trucks ve Otobüslerinden sorumlu Daimler AG Yönetim Kurulu Üyesi Martin Daum, şirketin önde gelen inovasyonunun ticari know-how ile birleştiğini ve bu sektördeki diğer üreticilerden ayrı tuttuğunu söyledi.
O, “Müşterilerimizle birlikte, Mercedes-Benz eActros'umuzun gelişmesiyle, zorlu gündelik operasyonlarda, hem teknik hem de ticari olarak geçerli bir teklif haline geldiği noktaya hızla ilerlemek için birlikte çalışmak istiyoruz.
“Bu sürece bir inovasyon filosu oluşturarak başlıyoruz ve müşterilerimizin günlük lojistik ortamında testlerini destekliyor olacağız. Bu, Mercedes-Benz eActros'umuzu rekabetçi kılmak için teknik konular, altyapı ve hizmet açısından ne yapılması gerektiğini belirleyebilmemizi sağlayacaktır. ”
Haber Kaynağı: htpps://roadstars.mercedes-benz.com