TEMSA, yeni ürünleri Maraton ve Safir Plus’ı 4 Mart Cuma günü Adana’da sektör mensuplarıyla buluşturdu.

Adana’da gerçekleştirilen etkinliğe 600’ü aşkın sektör mensubu katıldı. Sektör mensuplarına 4 Mart Cuma günü ilk olarak TEMSA fabrikasında tanıtım gezisi düzenlendi. Fabrika turunda hem üretim aşaması hem de yeni ürünler Maraton ve Safir Plus hakkında sektör mensuplarına bilgiler verildi.

TEMSA fabrikasının yıllık 4000 bin adetlik bir üretim kapasitesine sahip olduğu ve üretilen otobüslerin 65 ülkeye ihracatının gerçekleştirildiği belirtildi. Temsa fabrikasında 1700 çalışanın bulunduğu belirtildi. Temsa AR-GE biriminin ise üretim tesisi içinde açılan ilk arge merkezi olduğu ve 180 çalışanın ürün gelişimi için aralıksız çalışmalar yürüttüğü ifade edildi.

Maraton ve Safir Plus’a sektörün ilgisi yoğun oldu

Temsa showroomda düzenlenen öğle yemeğinde sergilenen Maraton ve Safir Plus, Satış Müdürü Baybars Dağ ve bölge yöneticileri tarafından sektör mensuplarına tanıtıldı.

İş ortaklarımızı evimizde ağırlamaktan mutluluk duyuyoruz

Etkinlik kapsamında 4 Mart Cuma akşamı gala yemeği düzenlendi. Yemekte sektör mensuplarına konuşma yapan Temsa Genel Müdürü Dinçer Çelik, iş ortakları olarak gördükleri müşterilerini evlerinde ağırlamaktan büyük mutluluk duyduklarını ifade ederek, “Yeni ürünlerimizin tanıtımında bizlerle birlikte olduğunuz, bizi yalnız bırakmadığınız için teşekkür ediyorum dedi.

Sektörün de, Temsa’nın da hedefleri büyüyor

İlk kez 1987 yılında üretimini gerçekleştirdikleri ve o dönemde efsane haline gelmiş Maraton otobüsü tamamen yenilenerek tekrar üretimine başladıklarını ve  yine ilk kez 1998 yılında üretime başlayan Safir yenilenerek pazara sunduklarını belirten Dinçer Çelik, “Bu iki yeni ürünümüzle birlikte hem Temsa olarak hedeflerimizi, hem de sektörün hizmet yarışında hedeflerini büyüttüğümüze inanıyoruz. Artık sektörde bütün hedefler iki temel gerçek üzerinden ilerliyor. Yolcu memnuniyeti ve işletmede verimlilik. Yolcu, seyahat sürecinde güven içinde, konfor düzeyi yüksek araçlar istiyor. Güven ve konfordan memnun olduğunda tercih yine aynı firma oluyor. Sektör mensupları da yolcunun memnuniyetinin yanında artık zorlu şartlar altında daha yüksek bir işletme verimliliği talep ediyor. Temsa bu iki gerçek üzerinden hedeflerini belirlediği ve sektörün ihtiyaçlarını sahada en iyi dinleyen markalar arasında yer aldığı için başarı çıtası her zaman daha yukarıya doğru ilerliyor. Bu başarıda en büyük katkı iş ortaklarımızın bize duyduğu güven. Biz de bu güvene layık olmak için çalışıyoruz, hem ülkemize hem de siz iş ortaklarımıza kazanç sağladığımıza inanıyoruz” diye konuştu.

Maraton koşumuzu sizlerle birlikte yapacağız

İş ortaklarıyla bundan sonra daha büyük hedefleri gerçekleştirmek için birlikte yürümeye, hatta Maraton ürününün ismine layık bir şekilde koşmaya devam edeceklerine inandıklarını belirten Dinçer Çelik, “Siz bugüne kadar bize güvendiniz ve bizimle birlikte yürüdünüz, bundan sonra da bu yolculukta yanımızda olacağınıza inanıyor ve tekrar burada bizimle birlikte yeni ürünlerimizin mutluluğunu ve gururunu paylaştığınız için sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum” dedi.

Sahayı dinledik, başarımız büyüdü, ürünlerimiz gelişti

Temsa Genel Müdürü Dinçer Çelik’in ardından Satış Direktörü Murat Anıl sektör mensuplarına yönelik bir sunum gerçekleştirdi. Sunumuna yeni ürünlerin tanıtımında sektör mensupları ile birlikte olmaktan duyduğu mutluluğu dile getirerek başlayan Murat Anıl, “Birinci önceliğimiz hep sahanın sesini iyi dinlemek ve bize gelen bildirimleri en yüksek verimlilik sağlayacak şekilde ürünlerimize yansıtmak oldu. Bu sayede Temsa, 2010 yılından itibaren istikrarlı büyümesini sürdürerek 2015 yılını da yüzde 25’lik bir pazar payına sahip olarak tamamladı. Sizlerin katkısı ve desteği ile hedeflerimizi daha da büyüteceğiz ve sizlerin ihtiyaçlarına en uygun araçları sunmaya devam edeceğiz” dedi.  Başarının bir göstergesinin de pazardaki rakamsal veriler olduğuna dikkat çeken Murat Anıl, “2014 yılında toplam otobüs pazarında 1736 adetlik satış rakamı gerçekleştirdik. 2015’te bu rakam toplam otobüs pazarında 2146 adete yükseldi. Üç yıl öncesine gittiğimizde ise pazardaki toplam satış adetimiz 1000 adetti. Bu rakamlar Temsa’nın geldiği başarı çizgisini anlatmak açısından da önemli” dedi.

Maraton’un uzun soluklu koşusu başlıyor

Maraton’un ilk kez 1987 yılında sektörle buluştuğuna dikkat çeken Murat Anıl, “28 yıl aradan sonra gerçekten döneminin efsane otobüsleri arasında yer alan Maraton’u sizlerin ihtiyaçları ve beklentileri doğrultusunda yenileyerek pazara sunduk.  Maraton ilk koşusunu geçen yıl İstanbul Maratonu’nda halkla birlikte yaptı. Şimdi sektörle birlikte yeni ve çok daha uzun soluklu bir koşusuna başlıyor. Sizin hizmet yarışınıza amiral ürünümüz Maraton’un çok büyük katkı sağlayacağına inanıyoruz” dedi.

Maraton özellikleri ile de ayrıcalıklı bir ürün

Üç yıllık bir çalışmanın ürünü olan Maraton ve Maraton VIP otobüsün birçok yeni özelliklere sahip olduğuna dikkat çeken Murat Anıl, “ Maraton’un uzunluğu 12.4 ve 13 metre, yüksekliği ise 3.9 metre. Genişliği 2.5 metre, bagaj hacmi de 13m³, motor gücü Motor gücü 440 Hp. Ayrıca Maraton dünyada ilk 2 akslı koridorsuz SHD araç Akıllı güvenlik ve yangın sistemleri adaptasyonu sağlandı. R66-02 regülasyon şartlarını sağlayan hafifletilmiş karoser ile de özel bir araç. Maraton ve Maraton VIP çevre dostu Euro 6 motoru ile düşük yakıt tüketimi ve üstün standart güvenlik paketleriyle tüm kullanıcılara kazanç sağlıyor. Rakiplerinden öne çıkan düz taban özelliği, kullanıcıya olağanüstü ferahlık ve rahatlık duygusu veriyor. Yolcular için tasarlanan yüksek sepetlik iç hacmi, el bagajlarına maksimum alan imkanı sağlıyor” dedi.

Safir, sektörün ve bizim vazgeçemediğimiz bir ürün oldu

Safir otobüsümüzün de ilk kez sektörle buluşmasının 1998 yılında olduğuna belirten Murat Anıl, “Safir aracımız pazara sunulduğu 1998 yılından bu yana büyük beğeni toplamış bir ürün. Safir ürünümüzü bu süreçte yenilemeye ve sektörün ihtiyaçları doğrultusunda geliştirmeye devam ettik. 2010 yılında yeni Safir ile sizleri buluşturduk. Daha sonra sektörümüzde bugün de büyük bir pazar payına ulaşan 2+1 koltuk düzenine sahip ürün segmenti oluştu. 2012 yılında 37+1 koltuğa sahip 2+1 Safir aracımızı tanıttık. Ancak şunu gördük ki sektörde 2+1 talebi giderek artıyor burada daha yüksek koltuk kapasitesine sahip bir ürün ihtiyacı da dile getiriliyor. Biz de geçtiğimiz yıl 41+1 koltuklu Safir aracımızı sizlere tanıttık. Çok büyük bir beğeni ve beraberinde yüksek pazar payına ulaştı. Şimdi sektörümüzün Safir tutkusuna yepyeni görünümle cevap vermek istedik ve Safir Plus aracımızı beğeninize sunuyoruz. 2+1 ve 2+2 koltuk düzenine sahip Safir Plus aracımızın uyku kabini; Uyku kabini genişliği VIP ile aynı ölçü olacak şekilde genişletildi. 2+2 araçlarda arka kapı girişi; VIP araçlarda olduğu gibi orta kapı tutamak yukarı alındı. Sürücü alanı genişletildi. Askı tipi gaz pedalına geçildi. Modern ve ergonomik direksiyon tasarlandı” dedi.

Safir’le kazançların büyümesini hedefledik

Safir otobüsün başarısında yüksek konfor düzeyinin yanı sıra işletme sürecinde sağladığı avantajların da çok büyük bir etken olduğuna dikkat çeken Murat Anıl, “Sektörün her geçen gün ağırlaşan maliyetlerine çözüm bulma ve buna katkı sağlama bir üretici sorumluluğu bizde. Bizde iş ortaklarımızın kazançlarına kazanç sağlamak için daha düşük yakıt tüketimine sahip ürünleri pazara sunma gayreti içinde olduk. Safir aracımızda sektörün beklentilerini bu anlamda da karşıladı ve filosunda Safir bulunan her firmadan düşük yakıt tüketimi konusunda çok iyi geri bildirimler aldık. Biz de bundan mutluluk duyduk. Sektöre ilk alım maliyetinde avantajlar sunarken, işletim sürecindeki avantajların da önemli kazanımlar sağladığını gördük” dedi.

Müşterilerimize de bayi ve yetkili servislerimize de teşekkür ediyoruz

Temsa ürün gamının başarısında yadsınamaz bir gerçeğin de satış sonrası hizmetlerdeki başarısının olduğunu vurgulayan Murat Anıl, “Bugün burada bizlere önemli katkı sağlayan satış sonrası hizmetler sürecinde önemli iş ortaklarımız da var. Onların özverili çalışmaları, sizlere kesintisiz hizmet sunma gayretleri bizim başarımızda çok büyük bir etken. Hem siz müşterilerimize bize duyduğunuz güven için hem de satış sonrası süreçteki bayi ve yetkili servislerimizin katkıları için teşekkürlerimi sunuyorum. Temsa’nın hizmet koşusunda sizlerle birlikte olmaktan mutluluk duyacağız” dedi.

Ünlü Sanatçı Alişan konser verdi

Gala yemeği ünlü sanatçı Alişan’ın verdiği bir konser ile devam etti. Konuklar Alişan’ın söylediği özenle seçilmiş şarkılarla duygu dolu anlar yaşadılar.