Kamil Koç, 10 adet 2021 model Mercedes-Benz Tourismo 16 2+1’i araç filosuna kattı

• Şehirler arası otobüs pazarının lideri Mercedes-Benz Türk, seyahat sektörünün lideri Kamil Koç’a 10 adet 2021 model Tourismo 16 2+1 otobüsün teslimatını gerçekleştirdi.
  • Kamil Koç, 2021 yılında da yatırımlarına devam ediyor. Türkiye seyahat sektörünün köklü ve öncü firması Kamil Koç, filosunu Mercedes-Benz’den aldığı 10 adet son model otobüs ile güçlendirdi.

Türkiye’nin ilk karayolu taşıma şirketi olarak 95 yıldır faaliyetlerine devam eden Kamil Koç Otobüsleri A.Ş. teslim aldığı 10 adet Tourismo 16 2+1 ile filosunu güçlendirdi. Kamil Koç tüm yurda yayılmış 600’ü aşan bilet satış noktası ile Türkiye’nin her bölgesinde erişilebilir bir marka konumunda. Kamil Koç,  1000 araçtan fazla genç filosu sayesinde yolcularına güvenilir ve konforlu seyahatler sunuyor.

Mercedes-Benz Türk Yetkili Bayii Koluman İstanbul’da yapılan satışın ardından 28 Nisan Çarşamba günü Mercedes-Benz Türk Genel Müdürlük Kampüsü’nde düzenlenen törende; Kamil Koç yeni donanımlar ve aktif filtre yazılımı ile donatılmış 10 adet Mercedes-Benz Tourismo 16 2+1 aracı yetkililerden teslim aldı.

Mercedes-Benz Türk Otobüs Filo Satış Grup Müdürü Burak Batumlu, tören sırasında yaptığı konuşmada; “2021 yılı itibarıyla üretilen tüm Mercedes-Benz şehirler arası otobüslerimizde, Covid-19 salgınına karşı yeni antiviral etkili yüksek performanslı partikül filtreleri standart olarak sunmaya başladık. Yeni iklimlendirme sistemi sayesinde otobüslerin içindeki hava, her iki dakikada bir tamamen değiştirilebiliyor. Yeni otobüs siparişleri haricinde mevcut otobüslere de eklenebilen bu donanımlar sayesinde daha güvenli ve huzurlu yolculuklar yapılabiliyor.

Ayrıca yolcular, muavinler, kaptanlar, işletmeler ve müşterilerden gelen geri bildirimler ışığında 2021 yılı için 41 farklı yeniliği otobüs modellerimizde sunmaya başladık. Bu yenilikleri güvenlik, konfor ve ekonomik sürüş gibi, 3 ana başlıkta sunuyoruz. Mercedes-Benz Türk olarak şehirler arası otobüs pazarında ‘En’leri ve ‘İlk’leri kullanıcılara sunmaya, 2021 yılında da devam ediyoruz.

Bugün Kamil Koç’a 10 adet Tourismo 16 2+1’ini teslim ettik. Yolcu taşımacılığında güvenlik, konfor ve ekonomik işletim maliyetleri sunan Mercedes-Benz Tourismo ile Kamil Koç’un daha verimli hizmetler sağlayacağına inanıyoruz. Bu yatırımın gerçekleşmesinde markamızı tercih eden değerli müşterimize ve bu satışın gerçekleşmesinde emeği geçen değerli bayimize teşekkür ediyorum.” dedi.

Kamil Koç Özmal Filo Müdürü Tayfun Akgün; “Kamil Koç olarak Covid-19 nedeniyle oldukça zorlu geçen son 12 ayda yolcularımıza en sağlıklı, en güvenli ve en konforlu hizmeti sunuyoruz. Türkiye’nin en büyük karayolu taşımacılığı firmasıyız. Kamil Koç olarak durmadan, yorulmadan, hizmet seviyesini her zaman daha iyiye doğru taşıyoruz. Bu inancımızın önemli bir göstergesi olarak; böylesine zor bir dönemde, yolcularımızın güvenliği ve konforu için son model otobüs yatırımlarımıza devam ediyoruz. Filomuzu Mercedes otobüslerle güçlendirdiğimiz için çok memnunuz. Mercedes-Benz’den aldığımız yeni donanımlar ve aktif filtre yazılımı ile donatılmış 10 adet Tourismo 16 2+1 aracımızla hem filomuzu güçlendiriyoruz hem de yolcularımıza sunduğumuz güven ve konforu artırıyoruz. Türkiye’nin dört bir tarafını birbirine bağlamak için yatırımlarımız sürecek. Mercedes-Benz ile uzun yıllardır devam eden iş birliğimiz, bu amacımızı gerçekleştirmekte bizim için önemlidir.” dedi.

Koluman Motorlu Araçlar İcra Kurulu Üyesi Ali Saltık; “2020 yılından beri devam eden pandemi koşullarından dolayı yükselmesini beklediğimiz pazar maalesef daraldı ve sektör ciddi kan kaybetti.

Buna rağmen otobüsçülerimizin girişimci ruhu ve pazara olumlu yaklaşımları sayesinde sektör hakkettiği desteği görmese dahi hala hizmetini devam ettirmektedir. 2021 yılında araçlarımız kullanıcılarımızın talepleri doğrultusunda yenilendi; benzersiz güvenlik donanımları, yolcu, muavin ve sürücü konforunu artıracak birçok özellik eklendi. Özellikle sürücü konforunu en ideal noktaya taşıyan otomatik vites özelliği, yeni araçlarımızda %4’e varan yakıt sarfiyatı sağlamaktadır.

Kamil Koç ile olan keyifli iş beraberliğimiz ise her yıl güçlenerek devam ediyor. Sektörün lider  firmalarından Kamil Koç yine bizi tercih ederek filosuna 10 adet araç daha dâhil etmiştir. Yeni araçlarının bol kazanç getirmesini ve hayırlı olmasını diliyorum. Ve kendilerine yıllardır devam eden  güzel iş ortaklığımız için bir kez daha teşekkür etmek istiyorum.” dedi.